اخبار وین تک-کسب تندیس طلایی پنجره وین تک

پنجره وین تک - کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان ...

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان وین تکشرکت آدوپن پلاســتیک پرشــین (وین تک) تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را در پنجمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی کسب کرد. با حضور دکتر عباس 1399 اسفندماه 20 پنجمین جشــنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی روز چهارشــنبه تابش، معاون وزیر صمت و مدیرعامل ســازمان حمایت مصرف کنندگان، جمعی از مدیران و مقامات اســتانی و واحدهای منتخب با رعایت کامل پروتکل های بهداشــتی و با معرفی واحدهای نمونه در سالن اجتماعات ســازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برگزار شد و گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین موفق به کسب تندیس طلایی این جشنواره شد. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی جهت تعامل با صنعتگران و ارائه دهندگان خدمات و عامه مردم از سال  اقدام به برگزاری جشنواره «تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان» کرده تا از این طریق فرهنگ حمایت از حقوق 139۴ مصرف کنندگان را ترویج دهد. واحد استانی حائز شرایط حضور در جشنواره فقط چهل وسه 125 در این جشنواره که به صورت ســالیانه برگزار می شود از بین واحد توانستند برگزیده و تقدیر شوند. بار در این جشنواره در استان های تهران و آذربایجان شرقی برگزیده و از مدیران این ۴ گفتنی اســت، وین تک پیش ازاین نیز مجموعه تقدیر شده بود.

کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط پنجره وین تک

پنجره وین تک (گروه صنعتی آدوپن پلاســتیک پرشین) توانست با کسب امتیاز کامل از دبیرخانه پنجمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی، تندیس طلایی این جشنواره را از آن خود کند. امتیازهای این جشنواره براساس رعایت تمامی شــاخص های لازم برای تولید محصول باکیفیــت و همچنین ارائه خدمــات جامع به مصرف کنندگان محصولات وین تک می باشد.
کســب تندیس طلایی در این جشــنواره و همچنین جشنواره سال های قبل نشــان از دیدگاه ویژه پنجره وین تک نسبت به حقوق مصرف کننــده دارد کــه چشــم انداز طولانی مدت این شــرکت را به عنوان مجموعه ای با محوریت مصرف کنندگان شــکل داده اســت. کســب رضایت مصرف کنندگان اساسی ترین هدف این مجموعه از مرحله تولید تا فروش و ارائه خدمات پس از فروش است.
در جشــنواره حقوق مصرف کنندگان اســتان آذربایجان شــرقی، مهم تریــن ملاک های ارزیابــی برای واحدهای تولیدی شــامل رعایت چارچوب ضوابــط تعیین و اعلام قیمت کالا، درج و اعلام قیمت به صورت کاملا شفاف، کیفیت کالا، گستره توزیع استانی و ملی، داشتن نشان تجاری مســتقل و برند، داشــتن پروانه بهره برداری، دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندار محصول و نداشتن حداقل یک سال حکم تعزیرات حکومتی بود. همچنیــن افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولیــد، تنوع و نوآوری در محصــول، بهره مندی از آی تی و تجارت الکترونیک، درج تاریخ تولید و انقضاء و سایر مشخصات کالایی محصولاتی که واجد شرایط باشــد، استفاده از تکنولوژی مدرن و بهبود سطح تکنولوژی و افزایش توسعه کمی و کیفی در خدمات و یا خدمات پس از فــروش از دیگر ملاک های مورد نظر در انتخاب واحدهای تولیدی بود.
به عنوان واحد نمونه 1399 وین تک در ســال کیفی ملی اســتاندارد نیز انتخاب شده بود، این عناوین نشــان از تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان شــرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تــک) دارد کــه با عزم راســخ در مســیر اعتلای کیفیــت و رعایت حقوق مصرف کننــدگان در حــال حرکت انــد و بــدون تردیــد در آینده نیز شــاهد موفقیت های بزرگ دیگر در این زمینه خواهیم بود.

رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط وین تک

رعایــت حقوق مصرف کننده ســرمایه گذاری بــرای حضور در بازار های جهانی است مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در پنجمین جشــنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شــرقی گفت: ایجاد امنیت خاطــر و رفاه عمومی از بابت رعایت حقــوق مصرف کننده از وظایف سازمان است. حبیب امین زاده با اشــاره به اهمیت موضوع رعایــت حقــوق مصرف کننده در پیشــرفت و توســعه فعالیت های هــر مجموعه تولیــدی، صنعتی و خدماتی اظهار داشت: استاندار هایی باید داشته باشیم که حقوق مصرف کننــده را در تمام بخش های تولید و فروش رعایت کنند؛ در واقع و هزینه کرد برای این بخش به نوعی ســرمایه گذاری برای جذب مشتریان جدید و حضور در بازار های جهانی است تا با فراغ بال تولیدات خود را عرضه کنند.

پنجره دوجداره وین تک, پنجره وینتک

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب