معرفی انواع پروفیل upvc

انواع پروفیل Upvc در درب و پنجره دوجداره-بخش اول

در پنجره دوجداره وین تک، پنجره دوجداره ویستابست و یا هر برند دیگری از چه پروفیل Upvc برای ساخت درب و پنجره Upvc استفاده می شود....

این پروفیل ها با توجه به نوع کارایی و ساختار آنها طبقه بندی و اسم گذاری می شوند. در برندهای پروفیل همانند پنجره دو جداره وین تک، پنجره دوجداره ویستابست و یا هافمن این پروفیل یکسان بوده و تفاوت نامحسوسی دارند.

 

انواع پروفیل فریم پنجره دوجداره پروفیل فریم

این پروفیل در درب و پنجره Upvc بعنوان قاب دور استفاده می شود. این پروفیل از لحاظ ابعادی دارای سطح مقطع های 6 سانتی متری و 7 سانتی متری می باشد اما سطح مقطع 5 سانتیمتری و 8 سانتیمتری نیز در سبد محصولات برخی از شرکت ها وجود دارد که به ندرت استفاده می گردد. سطوح مقاطع مختلف با نام سری تولید می شود. بطور مثال سری  W640 پنجره دوجداره وین تک سطح مقطع 6 سانتی متری و سری W700 آن 7 سانتیمتری می باشد.

پروفیل پنجره upvc از لحاظ کارایی نیز به سری کشویی، سری بازسازی و سری نوسازی تقسیم بندی می شود. همانطور که در قسمت قیمت مترمربع پنجره دوجداره شرح دادیم، استفاده از هر پروفیل موجب کاهش یا افزایش قیمت خواهد شد.

* تمامی پروفیل های مورد استفاده در چارچوب را می توان بعنوان پروفیل قاب دور و یا فریم استفاده کرد. بطور مثال از پروفیل ساش و یا لنگه بازشو می توان بعنوان ساش فریم (پروفیل قاب دور لبه دار) استفاده کرد.

 

برای مشاوره در مورد پنجره دو جداره با ما تماس بگیرید. 88783212

پروفیل مولیون

انواع پروفیل مولیون پنجره دوجداره

سطح برش پروفیل مولیون بصورت T شکل است و بعنوان تقسیم کننده پنجره بصورت افقی یا عمودی استفاده می شود. بطور مثال برای کتیبه بالای پنجره از مولیون استفاده می شود. اگر بخواهیم انواع پروفیل مولیون را دسته بندی کنیم، به مجموعه زیر تقسیم بندی می شوند:

⇐ مولیون سری 60: در کنار مجموعه پروفیل های 6 سانتی متر استقاده می شود.

⇐ مولیون سری 70: با عرض 7 سانتی متر در کنار پروفیل های سری 7 سانتیمتری کاربرد دارد.

⇐ مولیون متحرک: پروفیلی که به لنگه بازشو پیچ می شود و همراه با بازشو حرکت می کند. از پروفیل مولیون متحرک در درب و پنجره دوجداره فرانسوی استفاده می شود که در آن هر دو لنگه کنار هم باز می شوند.

⇐ مولیون کتیبه کشویی: شکل ظاهری این مولیون بدلیل ساختار متفاوت پروفیل کشویی، کاملا با مولیون های دیگر متفاوت است. این پروفیل بعنوان تقسیم کننده افقی در پنجره های کشویی استفاده می شود.

 

پروفیل بازشو یا ساش

انواع پروفیل لنگه بازشو پنجره دوجداره

همانطور که از اسم این پروفیل مشخص است، پروفیل ساش یا بازشو بعنوان بازشو در پنجره دوجداره استفاده می شود. شکل استاندارد این پروفیل بصورت S شکل می باشد و در انواع زیر دسته بندی می گردد:

⇐ پروفیل بازشو پنجره: بازشوی پنجره پرمصرف ترین پروفیل بازشو در انواع درب و پنجره UPVC می باشد.

⇐ پروفیل بازشو درب: تفاوت پروفیل بازشوی درب با پنجره در ابعاد آن است. به این شکل که پروفیل ساش درب از لحاظ ارتفاعی بزرگتر است. تصویر روبرو بیانگر این تفاوت در درب دوجداره با پنجره دوجداره می باشد.

⇐ پروفیل بازشوی کشویی: پروفیل های سری کشویی را می توان تنها در پنجره دوجداره کشویی استفاده کرد.

بغیر از موارد بالا، به دسته های بیرون بازشو و داخل بازشو نیز تقسیم بندی می شوند. بطورمثال پروفیل بیرون بازشو پنجره...

 

بخش دوم - انواع پروفیل Upvc مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره

 

 

پنجره دوجداره وین تک, قیمت پنجره دوجداره وین تک

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب