قاب پنجره های سنتی در پنجره دوجداره Upvc

حفظ معماری قدیمی در روسیه – استفاده از پنجره Upvc در معماری سنتی

چگونه می توان در کنار معماری سنتی از پنجره های Upvc مدرن استفاده کرد؟ تصاویر و نمونه در روسیه...

کاور پنجره سنتی upvcدر قرن هجدهم، کاور و روکوب پنجره ها بخش جدایی ناپذیری از معماری چوبی روسیه بود و صنعتگران تکنیک منحصر بفردی از چوب را به کار می گرفتند که در سنت های منطقه تاکنون حفظ شده است. هدف از ایجاد قاب پنجره سنتی روسی این بود که فاصله بین قاب پنجره واقعی و دیوار خانه چوبی را پر کنید. با این حال در کنار ایجاد ساختار سنتی این پوشش سنتی و زیبا، می توان استفاده از پنجره دوجداره را مشاهده کرد که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر به دو هدف مهم در معماری ساختمان (عایق بندی، حفظ زیبایی و فرهنگ) دست یافته اند.

مطالب دیگر:
ابعاد استاندارد درب و پنجره
قوانین پنجره دوجداره در ضوابط ساخت و ساز شهرداری

 

پیچیدگی ساختار، جذابیت رنگ ها و زیبایی قاب دور پنجره دوجداره در معماری سنتی کنونی همچنان ادامه دارد. تصاویری که در سایت آرکوین مشاهده می کنید توسط عکاس روسی ایوان خافیزو Ivan Khafizov گردآوری شده اند. در پایان مطلب لینک سایت تصاویر این عکاس را مشاهده می کنید; موزه آنلاینی برای این پنجره های زیبا...

انواع پنجره های سنتی در روسیه

 

نمای سنتی پنجره دوجدارهریشه قاب سنتی پنجره در روسیه

هنر پوشش قاب بیرونی پنجره ریشه در فرهنگ روسی دارد. تقریبا در هر شهر روسیه دارای نمونه های خوبی از این نوع پنجره است که ساختار داخلی آن ممکن است از پنجره دوجداره upvc و یا آلومینیوم باشد.

این قاب ها و روکوب های پنجره دارای سبک های متفاوتی هستند و به نظر می رسد که هر شهر قوانین و سنت های خاص خود را برای تزیین این پنجره ها دارند. که حتی در خانه های فقیرترین دهقانان یک روستا نقشی (حتی اندک) از تزیین رکوب های پنجره می توان مشاهده کرد.

برای مشاهده روی nalichniki کلیک کنید.

 

پنجره دوجداره

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب