زوار پروفیل upvc

کاربرد زوار پنجره دوجداره چیست؟

زوار پنجره دوجداره پروفیلی UPVC در ابعاد و سطح مقطع کوچک است که وظیفه آن ثابت نگه داشتن و محکم کردن شیشه بر روی پروفیل درب و پنجره Upvc است.

محل قرارگیری زوار بر روی پروفیل upvcقسمت دندانه زیرین زوار طوری طراحی شده تا بعد از قرار گیری شیشه، در شیار پروفیل قرار گیرد و ثابت شود.

پس از قرار دادن شیشه در داخل چارچوب پروفیل، زوار Upvc فارسی بر شده (برش با زاویه 45 درجه) را بر روی شیار انتهایی پروفیل قرار می دهند. سپس با استفاده از ضربه چکش پلاستیکی، زوار کاملا بر روی پروفیل ثابت می گردد.

رنگ و لمینت بودن زوار ها کاملا مطابق با پروفیل است.

 

آیا زوار همه پروفیل ها یکسان است؟

در هر برند پروفیل، زوار پنجره براساس نقشه صنعتی هر پروفیل (فریم، ساش، مولیون) طراحی و تولید می شود. بنابراین زوار هر برند با برند دیگر متفاوت است; یعنی زوار پنجره وین تک قابلیت نصب بر روی پنجره ویستابست را ندارد. همچنین فاصله ای که زوار برای جایگذاری شیشه دوجداره ایجاد می کند نیز در هر برند پروفیل، متفاوت است. بطور مثال در پنجره وین تک ضخامت شیشه دوجداره باید برابر با 20 میلیمتر و در پنجره ویستابست برابر با 22 میلیمتر می باشد.

 

مطالب پر بازدید:
آیا تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب انجام می شود؟
قیمت پنجره دوجداره upvc
شیشه سه جداره یا پنجره سه جداره چیست؟

انواع زوار پنجره Upvc

زوار براساس میزان فاصله ای که برای شیشه ایجاد می کند طبقه بندی می شود. در واقع ضخامت و تعداد جداره های شیشه، نوع زوار را مشخص می کند:

زوار پنجره تک جدارهزوار پنجره تک جداره: زوار تک جداره برای قرار گیری شیشه تک جداره 6 میلیمتر استفاده می شود. ابعاد این زوار از سایر زوار ها بزرگتر است.

 

زوار دوجداره پروفیل upvcزوار پنجره دوجداره: پرمصرف ترین زوار درب و پنجره Upvc زوار دوجداره است. زوار دوجداره بطور معمول از شیشه های دوجداره با ضخامت 20 و 22 میلیمتر در پروفیل ها پشتیبانی می کند.

 

زوار پنجره سه جدارهزوار پنجره سه جداره: برای شیشه های با ضخامت تقریبی 32 میلیمتر و یا شیشه سه جداره و پنجره سه جداره از این زوار استفاده می گردد.

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب